Faceți căutări pe acest blog

marți, 11 decembrie 2012

Recunostinta

Vin inaintea Ta, Doamne Dumnezeule, cu iubire si recunostinta pentru ca ai permis sa fiu Aici si Acum, pentru ca vad lumina zilei si zorii noii zile care apare, pentru ca simt bucuria in inima mea si pentru toate cate pot cuprinde in ea, pentru toti cei care se trezesc si incep sa Te vada, sa Te cunoasca si sa Te iubeasca, Iubire vesnica.
Iti multumesc, Doamne, ca m-ai trimis printre ai mei, inconjurata de iubire! Iti multumesc pentru ca m-ai asezat "pe-un picior de plai, pe-o gura de Rai", mi-ai pus in piept o inima cu dor si m-ai invatat sa vorbesc cea mai dulce limba de pe Pamant!
Iti multumesc pentru ca m-ai incredintat Duhului Sfant si ai permis sa fie Lumina in inima mea!
Iti multumesc pentru ca mi-ai aratat Calea-pe Fiul Tau preaiubit, intru care ai binevoit!
Iti multumesc pentru ca m-ai ridicat din noroi, m-ai asezat inaintea Fetei Tale, m-ai spalat si mi-ai pus picioarele pe stanca!
Iti multumesc pentru ca ai luat toate grijile de pe umerii mei!
Acum, m-am trezit. Sunt vie. Te recunosc, ma inchin Tie si Te preamaresc, Tata Ceresc!
As avea multe sa-Ti spun, Tata, dar Tu ma stii mai bine, ma cunosteai inainte sa ma nasc, inainte sa fiu. Ma cunosti mai bine decat ma cunosc eu insami, de aceea ma straduiesc sa cresc in Iubire, sa ma bucur, sa cant, sa dansez, sa iubesc, pentru ca, prin toate, sa-Ti aduc recunostinta, iar Tu, Doamne, sa Te bucuri de bucuria mea. Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu